پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۴۲۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۰۴۴۶ مورد

یكشنبه ٢ مرداد ١٤٠١ ساعت ١٣:١٧ ب.ظ   ( بازدید : 253 نفر )

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن بازدید از فضاهای آموزشی بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد، بر پیشبرد برنامه‌های آموزشی و نیل به اهداف آموزشی در بیمارستان تاکید کرد.

به گزارش روابط وب‌دا، دکتر بهرام بیباک معاون آموزشی دانشگاه به همراه دکتر حمیدرضا محدث حکاک مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه و چند تن از کارکنان مرکز مطالعات از امکانات و فضای آموزشی بیمارستان بنت الهدی بازدید کردند.

 

 پس از این بازدیدها، جلسه‌ای به منظور بررسی مسائل مربوط به آموزش این بیمارستان برگزار شد. در این جلسه مشکلات و مواردی چند در زمینه آموزش از قبیل فضای فیزیکی بخش آموزش بیمارستان، امکانات آموزشی، اساتید بخش بالین، کارکنان و دانشجویان از سوی مسئولان آموزش بیمارستان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

معاون آموزشی دانشگاه در این جلسه بر پیشبرد برنامه‌های آموزشی و نیل به اهداف آموزشی در بیمارستان تاکید و به ارتباط نزدیک و مستمر کارکنان بخش آموزش بیمارستان با دانشجویان اشاره کرد و ایجاد فضای دوستانه و خوشایند در بیمارستان برای عملکرد بهتر کارکنان بخش آموزش و دانشجویان بسیار مهم عنوان کرد.

 

وی با اشاره به برنامه دانشگاه برای توسعه فضاهای آموزشی بیمارستان‌ها، لزوم بهره‌گیری از نظرات کارشناسی در ساخت فضاهای آموزشی بیمارستان‌ها را مورد تاکید قرار داد.

 

دکتر بیباک در پایان از زحمات و تلاش‌های مسئولان و کارکنان بخش آموزش بیمارستان بنت الهدی تشکر و قدردانی نمود.

 

در ادامه مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه از جدیت این مرکز برای پیگیری مشکلات آموزشی بیمارستان و تلاش جهت رفع آنها خبر داد و افزود: مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آمادگی کامل دارد با بیمارستان بنت الهدی برای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش همکاری لازم را داشته باشد.

 

دکتر محدث حکاک از زحمات کارکنان آموزش بیمارستان بنت الهدی برای همکاری صمیمانه و نزدیک در پیشبرد برنامه‌های آموزشی دانشگاه قدردانی نمود و از بررسی و رسیدگی به مشکلات و موارد مطرح شده در یک جلسه تخصصی در معاونت آموزشی دانشگاه خبر داد.

 

در پایان این بازدید چند تن از دانشجویان به نمایندگی از سایر دانشجویان با معاون آموزشی دانشگاه در مورد مشکلات دانشجویان در این بیمارستان صحبت کردند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.